Stämmer ”hänsynslös” telefonförsäljare
Konsumentombudsmannen har fått nog. Nu stämmer man Seniortelefoni för vad man kallar ett hänsynslöst agerande mot äldre.
Utvärdering 0× | |||
---|---|---|---|
Farlighetsgrad: | 0 % | ||
Antalet utvärderingar: | 0× | Senaste utvärdering: | Ej utvärderat |
Visning | |||
---|---|---|---|
Antalet visningar: | 7× | Senaste visning: | 2025-09-13 |
Varje användare har möjlighet att omgående inaktivera vilken som helst kommentar tills den tiden då moderatorerna kommer att ägna sig åt den. Det räcker att klicka på papperskorgen längs ner till höger, fylla i ett kort formulär och bekräfta e-postadressen dit användaren sedan får information om hur moderatorerna behandlat kommentaren. Vanligtvis tar det 1-2 veckor att behandla ansökan.
FAQKonsumentombudsmannen har fått nog. Nu stämmer man Seniortelefoni för vad man kallar ett hänsynslöst agerande mot äldre.
Ulla Hansen var en av flera som föll för en telefonbedragare. Hon blev lurad på 100 000 kronor av en man som ringde och utgav sig för att vara från hennes bank. Tack vare hennes försäkring blev hon ersatt för förlusten.
Meddelande från administratören av sajten hitta-nummer.se
”Hjälp andra besökare till sajten genom att dela med dig av din erfarenhet med detta telefonnummer. När ringde detta telefonnummer dig och hur ofta? Vad handlade samtalet om ifall du tog emot samtalet? Din kommentar visas här efter att den skickats.”